چگونه منیزیم تعامل با PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

منیزیم بدن اصلی کاتیونی است، و مقدار کل منیزیم حدود 25 گرم برای بزرگسالان سالم است. بیماری کلیه پلی کیستیک چهارم علت اصلی نارسایی کلیه در بسیاری از مناطق شده است. با پیشرفت PKD، منیزیم می تواند برخی از تاثیر بر این بیماری می شود.

منیزیم نقش مهمی در بیش از 300 واکنش بیوشیمیایی دارد. به عنوان مثال، این ماده معدنی ممکن است عصب کنترل و عملکرد عضلات کمک کند، را رشد استخوان مطمئن، تنظیم تولید انرژی، از بین بردن حالت تهوع و یبوست، فشار خون بالا، کلسترول بالا و قند خون بالا، و به همین ترتیب. به طور معمول، کلیه ها ممکن است مقدار منیزیم حفظ در بدن تعیین می کند.

هنگامی که کیست های کلیه PKD کوچک هستند و هنوز هیچ اثر جانبی را در کلیه ها ایجاد نمی کند، برنامه ریزی یک رژیم غذایی غنی از فیبر می تواند منیزیم به اندازه کافی برای بدن فراهم می آورند و کلیه می توانید منیزیم اضافی به موقع و موثر دفع.

با این حال، با گذشت زمان، کیست بزرگ کلیه شود عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت. دفع منیزیم طبیعی و یا حتی بالاتر از نرمال باقی می ماند مگر این که میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کمتر از 30 میلی لیتر / دقیقه است.

در حال حاضر، ما می دانیم چقدر مهم است برای بیماران مبتلا به PKD برای حفظ سطح طبیعی منیزیم. به عنوان سطح منیزیم طبیعی در بالا ذکر شد می تواند به کنترل فشار خون کمک کند، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، تنظیم عملکرد عصب، و غیره. همه این مزایای خوبی برای بیماران مبتلا به PKD هستند و نشانه ها و عوارض ناشی از کیست بزرگ کلیوی تداخل می کنند.

اگر شما از منیزیم پایین و یا بالا رنج می برند، لطفا دکتر یا دکتر خود را آنلاین در زمان بگویید، به طوری که آنها می تواند کمک به تنظیم مناسب است.

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1889.html





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، منیزیم تعامل ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: